ВЕСЕЛІ СТАРТИ
(сценарій
позакласного заходу для учнів 2-4 класів)
Завдання:
1.
Поглиблювати знання, уміння та навички, що отримані учнями на уроках фізичної
культури;
2. Сприяти зміцненню здоров’я учнів;
3. Залучати
учнів до рухової діяльності за допомогою рухливих ігор і естафет;
4. Виховувати організованість,
дисциплінованість і витримку.
Місце
проведення: спортивна зала.
Хід змагання
Ведучий: Свято спритності та волі,
Запанує в нашій школі.
Всі хочуть позмагатись,
Пожартувати й посміятись.
Ведучий: Свято спритності та волі,
Запанує в нашій школі.
Всі хочуть позмагатись,
Пожартувати й посміятись.
Силу, спритність показати,
Вправно будемо справлятись.
Цій зустрічі тут всі ми раді,
Дружно одне одного привітати!
Зустрічаємо наші команди!
(Звучить музика №1)
Ведучий:
Жодні змагання
не обходяться без суддів. Сьогодні
судити наші змагання будуть ....
Басюк Василь Андрійович – вчитель фізкультури старших
класів
Сергійчук Любов Іванівна – заступник директора з виховної
роботи
Дякуємо!
Ведучий: Увага! Капітани команд, чи готові
команди до змагань?
(Капітани команд здають рапорт і повідомляють про готовність команд до змагань).
Привітання команд.
Артем: Команди шикуйсь! Рівняйсь! Струнко…..
Команда Артема:
1. Ми – команда «Живчики!»
І прийшли сюди сьогодні,
Щоб вести запеклий бій.
Тільки ні – не
кулаками,
А в веселій
дружній грі.
Команді
суперників – фізкультпривіт!
Команда Діми:
2. Ми – команда «Дужі!
Хто із спортом дружить.
Буде завжди дужий.
Бо не хворий і не кволий.
А завжди, завжди готовий.
Він не плаче, а сміється,
До змагань мерщій береться!
Команді
суперників – фізкультпривіт!
Учень
2. Дітям всім потрібно знати,
Як здоровим швидше стати.
Ти привчайся до порядку –
Кожен день роби зарядку.
(Виконання ранкової гімнастики під музику. №2)
Ведучий:
І так, починаємо змагання.
Як то кажуть:
"На старт, увага!"……..
Перший конкурс
1. « Пролізь крізь обруч»
По три
помічники тримають обручі один за одним.
Учасники пролазять спочатку крізь один обруч, потім крізь інший і так
далі, таким
самим шляхом повертаються назад і передають естафету.
(звучить музика №3)
Ведучий:
Перший конкурс
закінчився, переходимо до наступного конкурсу
«Ведення кульки»
2. Бадмінтонні ракетки і надувні кульки даються кожній команді. Ваше завдання
провести в повітрі кульку,підбиваючи її , до кеглі і таким чином назад до своєї
команди. Естафету передали і так до останнього учасника…
Готові….Настарт!
Увага! Руш!.....
(звучить
музика №4)
Ведучий: Наступний конкурс «Хокей з мячем»
3. Умови конкурсу:
Хокейною клюшкою провести шайбу поміж
кегль вперед і назад, повертаючись тим
самим шляхом передаючи естафету наступному учаснику команди.
Зрозумілі умови
конкурсу?....Тоді починаємо!
(звучить
музика №5)
Ведучий: Увага! Увага!
4.Наспупний конкурс « Я спортсмен»
на уважність,
і звичайно на швидкість, полягає у знанні видів спорту. Вас в команді по 7
учасників, на стіні розміщені сім назв
спорту, а на лінії сім картинок які відповідають певному виду спорту. Ваше
завдання, почерзі беручи одну картинку розмістити її навпроти тої назви спорту,
яка відповідає зображенню. А журі при цьому слідкують за правильністю
відповідей….
Зрозуміло всім
учасникам!Увага…Починаймо!…..
(звучить
музика №6)
Ведучий: Час підбити підсумки. Журі оголосять результати і підбадьорять команди та дадуть стимул далі
рухатись до перемоги.
Прошу журі до
слова!...
Ведучий: Рухаємося далі! Зараз проведемо «конкурс
капітанів».
5. Прошу капітанів вийти на середини
зали. До вашої ноги прив’язуємо кульку і ваше завдання, якомога швидше наступити
на кульку суперника, щоб та лопнула. Чия кулька
лопне, той капітан програв, а інший отримує бал своїй команді.
Починаємо
конкурс!......
(звучить
музика №7)
Ведучий: Молодці!
І кмітливі , і спортивні але потрібно
рухатися далі.
6. Естафета «Прокоти
мяч». За
допомогою гімнастичних палиць ви повинні
прокотити м’яча поміж кегль в обидві сторони. Учасник, який пройшов своє
завдання передає естафету наступному. Уважно слухали умови конкурсу….
Отже, естафету потинаймо…..
(звучить музика №8)
Ведуча: Конкурс «Подумай і скажи»
7. Я
задаю запитання, а команди відповідають. За правильну відповідь
зараховується 1 бал. Отже,
перше питання….
СПОРТИВНА ВІКТОРИНА
1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)
2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)
3. Із якою періодичністю проводяться Олімпійські ігри? (Один раз на 4 роки)
4. Якою є кількість гравців у волейболі? (6 гравців)
5. Якою є кількість гравців у футболі? ( 11 гравців)
6. Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)
8. Яку ви можете назвати українську чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)
9. Гаслом Олімпійських ігор є слова…? (Швидше. Вище. Сильніше)
1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)
2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)
3. Із якою періодичністю проводяться Олімпійські ігри? (Один раз на 4 роки)
4. Якою є кількість гравців у волейболі? (6 гравців)
5. Якою є кількість гравців у футболі? ( 11 гравців)
6. Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)
8. Яку ви можете назвати українську чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)
9. Гаслом Олімпійських ігор є слова…? (Швидше. Вище. Сильніше)
Ведучий: Наступний
конкурс «Стрибки
на м,ячі».
8. Ваше завдання, починаючи з першого учасника,
берете гімнастичний м’яч , сідаєте на нього і поміж кегль виконуєте стрибки
вперед і назад. Естафету передаєте наступному учаснику. Конкурс триває до
останнього учасника.
(звучить музика № 9)
Ведучий: Веселі естафети добігають кінця. ……
Команда , є одне ціле. Один за одного!
9. На завершення естафета «Перетягування
канату». На середині канату
висить червона стрічка, це є середина. Обидві команди беруться за канат і за
звуковим, сигналом перетягують його в свою сторону. Та команда, яка перейде
через лінію, більше половини учасників, та , уви, програла!
(звучить музика №10)
Ведучий: Естафети закінчились
Для підведення підсумків наших змагань та нагородження
слово надається нашим суддям .
(виступають судді).
-На жаль, наше свято закінчилося, але ми скоро
зустрінемося на уроках фізичної
культури. До зустрічі!
( звучить музика).