среда, 1 апреля 2020 г.

ВЕСЕЛІ СТАРТИ (сценарій позакласного заходу для учнів 2-4 класів)

ВЕСЕЛІ СТАРТИ
(сценарій позакласного заходу для учнів 2-4 класів)

       Завдання: 
1. Поглиблювати знання, уміння та навички, що отримані учнями  на                        уроках фізичної культури;
2. Сприяти зміцненню здоров’я учнів;
3. Залучати учнів до рухової діяльності за допомогою рухливих ігор і естафет;
 4. Виховувати організованість, дисциплінованість і витримку.
       Місце проведення: спортивна зала.

                                                                Хід змагання
Ведучий:   Свято спритності та волі,
                    Запанує в нашій школі.
                    Всі хочуть позмагатись,
                    Пожартувати й посміятись.

                    Силу, спритність показати,
                    Вправно будемо справлятись.
                    Цій зустрічі тут всі ми раді,
                    Дружно одне одного привітати!
Зустрічаємо наші команди!

(Звучить музика №1)

Ведучий:
    Жодні змагання не обходяться  без суддів. Сьогодні судити наші змагання будуть ....
Басюк Василь Андрійович – вчитель фізкультури старших класів
Сергійчук Любов Іванівна – заступник директора з виховної роботи
Дякуємо!

Ведучий: Увага! Капітани команд, чи готові команди до змагань?
(Капітани команд здають рапорт і повідомляють про  готовність команд до змагань).

Привітання команд.
Артем: Команди шикуйсь! Рівняйсь! Струнко…..

Команда Артема:
1.     Ми – команда «Живчики!»
І прийшли  сюди  сьогодні,
     Щоб  вести  запеклий  бій.
     Тільки  ні  –  не  кулаками,
     А  в  веселій  дружній  грі.
Команді суперників – фізкультпривіт!

Команда Діми:
2.     Ми – команда «Дужі!
Хто із спортом дружить.
Буде завжди дужий.
Бо не хворий і не кволий.
А завжди, завжди готовий.
Він не плаче, а сміється,
До змагань мерщій береться!
Команді суперників – фізкультпривіт!

Учень 2. Дітям всім потрібно знати,
              Як здоровим швидше стати.
              Ти привчайся до порядку –
               Кожен день роби зарядку.

 (Виконання ранкової гімнастики під музику.  №2)

Ведучий:
     І так, починаємо змагання.
    Як то кажуть: "На старт, увага!"……..
Перший конкурс

1.  « Пролізь крізь обруч»
     По три помічники тримають обручі один за одним. Учасники пролазять спочатку крізь один обруч, потім крізь інший і так далі, таким самим шляхом повертаються назад і передають естафету.

 (звучить музика №3)

Ведучий:
Перший конкурс закінчився, переходимо до наступного конкурсу
 «Ведення кульки»

2.  Бадмінтонні ракетки і надувні кульки даються кожній команді. Ваше завдання провести в повітрі кульку,підбиваючи її , до кеглі і таким чином назад до своєї команди. Естафету передали і так до останнього учасника…

Готові….Настарт! Увага! Руш!.....

(звучить музика №4)

Ведучий: Наступний конкурс «Хокей з мячем»
3. Умови конкурсу:                          
     Хокейною клюшкою провести шайбу поміж кегль вперед і назад,  повертаючись тим самим шляхом передаючи естафету наступному учаснику команди.

Зрозумілі умови конкурсу?....Тоді починаємо!

(звучить музика №5)

Ведучий: Увага! Увага!
4.Наспупний конкурс « Я спортсмен» на уважність, і звичайно на швидкість, полягає у знанні видів спорту. Вас в команді по 7 учасників, на стіні розміщені сім  назв спорту, а на лінії сім картинок які відповідають певному виду спорту. Ваше завдання, почерзі беручи одну картинку розмістити її навпроти тої назви спорту, яка відповідає зображенню. А журі при цьому слідкують за правильністю відповідей….

Зрозуміло всім учасникам!Увага…Починаймо!…..

(звучить музика №6)

Ведучий: Час підбити підсумки. Журі оголосять результати  і підбадьорять команди та дадуть стимул далі рухатись до перемоги.

Прошу журі до слова!...

Ведучий: Рухаємося далі! Зараз проведемо «конкурс капітанів».
5. Прошу  капітанів вийти на середини зали. До вашої ноги прив’язуємо кульку і ваше завдання, якомога  швидше  наступити  на  кульку суперника, щоб та лопнула. Чия кулька лопне, той капітан програв, а інший отримує бал своїй команді.

Починаємо конкурс!......

(звучить музика №7)

      Ведучий: Молодці! І кмітливі , і спортивні  але потрібно рухатися далі.
6. Естафета «Прокоти мяч».  За допомогою  гімнастичних палиць ви повинні прокотити м’яча поміж кегль в обидві сторони. Учасник, який пройшов своє завдання передає естафету наступному. Уважно слухали умови конкурсу….
  Отже, естафету потинаймо…..
(звучить музика №8)
Ведуча:  Конкурс «Подумай і скажи»
7. Я задаю запитання, а команди відповідають. За правильну відповідь
 зараховується 1 бал. Отже, перше питання….

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА
1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)
2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)
3. Із якою періодичністю проводяться Олімпійські ігри? (Один раз на 4 роки)
4. Якою є кількість гравців у волейболі? (6 гравців)
5. Якою є кількість гравців у  футболі? ( 11 гравців)
6. Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)
8. Яку ви можете назвати українську  чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)
9.  Гаслом Олімпійських ігор є слова…?   (Швидше. Вище. Сильніше)


Ведучий: Наступний конкурс «Стрибки на м,ячі».
8.  Ваше завдання, починаючи з першого учасника, берете гімнастичний м’яч , сідаєте на нього і поміж кегль виконуєте стрибки вперед і назад. Естафету передаєте наступному учаснику. Конкурс триває до останнього учасника.

(звучить музика № 9)
Ведучий: Веселі естафети добігають кінця. ……
Команда , є одне ціле. Один за одного!
9. На завершення естафета «Перетягування канату».  На середині канату висить червона стрічка, це є середина. Обидві команди беруться за канат і за звуковим, сигналом перетягують його в свою сторону. Та команда, яка перейде через лінію, більше половини учасників, та , уви, програла!
(звучить музика №10)

Ведучий: Естафети закінчились
Для підведення підсумків наших змагань та нагородження слово надається нашим суддям .

(виступають судді).

-На жаль, наше свято закінчилося, але ми скоро зустрінемося на  уроках фізичної культури.   До зустрічі!


( звучить музика).