среда, 1 апреля 2020 г.

Конспект уроку з фізкультури за мотивами казки «Гуси-лебеді»

за мотивами казки «Гуси-лебеді»


Мета: зміцнювати здоров'я учнів; сприяти їх фізич­ному розвитку, формуванню правильної постави, опа­нуванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); вихову­вати морально-вольові якості; забезпечувати активний відпочинок учнів після уроків.
Обладнання: спортивний інвентар, гімнастична стінка, гімнастичні лави, дошка, плакати, медалі, ручки.

Хід заняття
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


Вчитель. . Діти, ми читали казку «Гуси-лебеді». Пам’ятаєте, як Баба Яга вкрала хлопчика, а сестричка його визволяла? Сьогодні ми потра­пимо в цю казку і вирушимо допомагати дівчинці рятувати свого брата. Отже, вирушаймо в дорогу!

     На шляху до царства Баби Яги — камінь, на якому написано:
          «Ліворуч підеш — потрапиш до царства Баби  Яги;
          прямо підеш — смерть свою знайдеш;
          праворуч підеш — додому не повернешся».
     Куди нам слід повернути? (Ліворуч, до цар­ства Баби Яги)
    Зараз ми йдемо по гострому камінню. (Ходь­ба на носках.)
     Ідемо по високій росяній траві. (Ходьба ви­соко підіймаючи ноги).
       Перед нами широка калюжа. Як пере­йти через неї, щоб не замочити ніг? (Ходьба на п’ятках.)
      Зустрічаємо ведмедя. Пройдемо, як вед­мідь. (Діти наслідують його ходу.)
      Вийшли на галявину. Необхідно швидко пробігти галявину, щоб нас ніхто не помітив. (Біг пригинаючись, крадькома.)
      Прийшли в густий ліс, розсовуємо гілля. А тепер озираємося ліворуч-праворуч.
     Ідемо за маленькими кущиками, щоб нас не було видно. (Навприсядки.)
       Вийшли на галявину, збираємо ягоди. (Діти імітують рухи.)
    А тепер стрибаємо, як зайчики. Хто краще це зробить? (Діти виконують завдання.)

     Ми потрапили до царства Баби Яги. Бачи­мо річку. Через неї — місток, по якому необхідно пройти, щоб дізнатися дорогу до Баби Яги.
Дві команди змагаються між собою (біг по гімнастичних лавах)
    Річка повідомила, що нам потрібно ще про­йти через гори.
Змагання (лазіння по гімнастичній стінці)
-      Молодці справились з завданням!Продовжуємо далі…
    Ми побачили піч. Вона повідомила, що не­обхідно всім з’їсти по пиріжку.
Змагання двох команд.
   На відстані 5 – 10 м лежать два аркуші паперу. Кожен гравець добігає до аркуша, малює пиріжок, повертається назад, передає ручку наступному гравцеві.
Підсумок змагання.
   Ідемо далі……Стоїть яблуня. Вона говорить: «Я покажу вам дорогу далі, якщо ви зберете яблу­ка, що виросли на моєму гіллі».

Е с т а ф е т а   з    т е н і с н и м и    м ' я ч а м и.
 Перші номери в командах збирають з обручів тенісні м’ячі,передають їх другим номерам. Ті відносять їх назад. Естафета триває.
Підсумок естафети.
    Ми наблизилася до болота. Як нам перейти через нього? (По купинах)
    Що таке купина? (Невеличкий пагорб твер­дої землі на болоті.)
    Ми переходитимемо болото по купинах.

 Народна гра «Біг по купинах.»
На підлозі розкладені купини-кола, по яких діти стрибають, намагаючись не потрапити в «болото».

     Ми зрештою дісталися будинку Баби Яги і визволили хлопчика. Діти, після такої складної подорожі пропоную відпочити.
Пограймося разом  улюблену українську народну гру «Ой, у полі жито...»

     Де ми сьогодні побували? казці «Гуси- лебеді». Допомогли сестричці визволяти від Баби Яги братика.)
    Кого ми зустріли під час подорожі? (Ведме­дя, зайчика)
     Що ми робили? (Долали густий ліс, ішли по гострому камінню, переходили через річку, їли пиріжки, збирали яблука, переходили через боло­то.)
      Чому ми перемогли - Бабу Ягу? (Ми були дружними, сильними, кмітливими.)
    Усі ви молодці! На цьому наша казка добіг­ла кінця!  
Шикування в одну шеренгу.
-      Допобачення!
Повільний перехід учнів у класну кімнату.