за мотивами казки «Гуси-лебеді»
Мета:
зміцнювати
здоров'я учнів; сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави,
опануванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості
(спритність та швидкість); виховувати морально-вольові якості; забезпечувати
активний відпочинок учнів після уроків.
Обладнання:
спортивний
інвентар, гімнастична стінка, гімнастичні лави, дошка, плакати, медалі, ручки.
Хід заняття
І.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Вчитель.
. Діти,
ми читали казку «Гуси-лебеді». Пам’ятаєте, як Баба Яга вкрала хлопчика, а
сестричка його визволяла? Сьогодні ми потрапимо в цю казку і вирушимо
допомагати дівчинці рятувати свого брата. Отже, вирушаймо в дорогу!
—
На шляху до царства Баби Яги — камінь,
на якому написано:
•
«Ліворуч підеш — потрапиш до царства
Баби Яги;
•
прямо підеш — смерть свою знайдеш;
•
праворуч підеш — додому не повернешся».
— Куди
нам слід повернути? (Ліворуч, до царства Баби Яги)
—
Зараз ми йдемо по гострому камінню. (Ходьба
на носках.)
— Ідемо
по високій росяній траві. (Ходьба
високо підіймаючи ноги).
—
Перед нами широка калюжа. Як перейти
через неї, щоб не замочити ніг? (Ходьба на п’ятках.)
—
Зустрічаємо ведмедя. Пройдемо, як ведмідь.
(Діти
наслідують його ходу.)
—
Вийшли на галявину. Необхідно швидко
пробігти галявину, щоб нас ніхто не помітив. (Біг
пригинаючись, крадькома.)
—
Прийшли в густий ліс, розсовуємо гілля.
А тепер озираємося ліворуч-праворуч.
—
Ідемо за маленькими кущиками, щоб нас не
було видно. (Навприсядки.)
—
Вийшли на галявину, збираємо ягоди. (Діти
імітують рухи.)
—
А тепер стрибаємо, як зайчики. Хто
краще це зробить? (Діти виконують завдання.)
—
Ми потрапили до царства Баби Яги. Бачимо
річку. Через неї — місток, по якому необхідно пройти, щоб дізнатися дорогу до
Баби Яги.
Дві команди змагаються
між собою (біг по гімнастичних лавах)
—
Річка повідомила, що нам потрібно ще пройти
через гори.
Змагання (лазіння по гімнастичній стінці)
-
Молодці справились з
завданням!Продовжуємо далі…
—
Ми побачили піч. Вона повідомила, що необхідно
всім з’їсти по пиріжку.
Змагання
двох команд.
На відстані 5 – 10 м лежать два аркуші
паперу. Кожен гравець добігає до аркуша, малює пиріжок, повертається назад,
передає ручку наступному гравцеві.
Підсумок змагання.
Ідемо далі……Стоїть яблуня. Вона говорить: «Я
покажу вам дорогу далі, якщо ви зберете яблука, що виросли на моєму гіллі».
Е
с т а ф е т а з т е н і с н и м и м ' я ч а м и.
Перші номери в командах
збирають з обручів тенісні м’ячі,передають їх другим номерам. Ті відносять їх
назад. Естафета триває.
Підсумок
естафети.
—
Ми наблизилася до болота. Як нам перейти
через нього? (По
купинах)
— Що
таке купина? (Невеличкий пагорб твердої
землі на болоті.)
—
Ми переходитимемо болото по купинах.
Народна гра «Біг по
купинах.»
На
підлозі розкладені купини-кола, по яких діти стрибають, намагаючись не
потрапити в «болото».
—
Ми зрештою дісталися будинку Баби Яги і
визволили хлопчика. Діти, після такої складної подорожі пропоную відпочити.
Пограймося разом улюблену українську народну гру «Ой, у полі
жито...»
— Де ми сьогодні побували?
(У казці «Гуси- лебеді». Допомогли сестричці визволяти від Баби Яги
братика.)
—
Кого ми зустріли під час подорожі? (Ведмедя,
зайчика)
—
Що ми робили?
(Долали густий ліс, ішли по гострому камінню, переходили через
річку, їли пиріжки, збирали яблука, переходили через болото.)
—
Чому ми перемогли - Бабу Ягу?
(Ми були дружними, сильними, кмітливими.)
—
Усі ви молодці! На цьому наша казка
добігла кінця!
Шикування в одну
шеренгу.
-
Допобачення!
Повільний перехід учнів у класну кімнату.