Спортивний захід
"ШВИДШЕ, ДУЖЧЕ, ВЕСЕЛІШЕ"
Мета: удосконалити рухові уміння та фізичні
якості; забезпечити відповідну рухову активність дггей; закріпити навички бігу; вміння вести м'яч; вчити
дотримуватись правил гри у іграх – естафетах; розвивати
інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння значення спорту
у житті людини; виховувати у дітей почуття дружби, колективізму, співчувати, радіти сильним
результатам.
Склад команди: 4 хлопчика і 4 дівчинки
Назва команд: «Чемпіони
», «Козаки».
Хід заходу
Спортивна зала школи прикрашена різнокольоровими кульками,
плакатами, малюнками на спортивну тематику. Присутні учні 1-4-х класів, класні
керівники, члени адміністрації та жюрі.
Вчитель. Доброго дня усім присутнім в цій спортивній
залі! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято «Ми всі – дружна, спортивна сім’я», щоб позмагатися у силі,
спритності, винахідливості і просто відпочити.
Давайте
оплесками зустрінемо наших учасників!
(Звучить мелодія спортивного
маршу. До залу входять команди.)
Командир. Наш девіз:
«Всі хто із
спортом дружить - Буде завжди дужий»
Ми, журі, даруєм рахівнички Щоб очки нарахували І
про нас не забували.
Ведуча.
Командир команди «Козаки».
Командир. Наш
девіз:
«Щоб міцним
зробилось тіло, тренуватись треба вміло!»
Ми, журі, даруєм окуляри,
Щоб очки нам прибавляли.
Вчитель. Дякуєм
вам за хороші слова.
Показову програму почати пора!
Хто уважним, чесним буде,
Бал команді той здобуде.
А хто буде пустувати,
Думать іншим заважати
Бал з команди буде знято!
На сьогоднішньому нашому святі присутні не тільки
вболівальники, а й шановне журі. У них сьогодні нелегке завдання - з спритних ,
сильних, винахідливих вибрати найсильніших, найспритніших, найвинахідливіших.
До його складу входять:
(Представлення суддівської бригади, членів журі).
Вчитель. Команди представлені, жюрі
теж. Нагадую, що оцінюватись конкурси будуть за швидкість і правильність
виконання завдань після кожної естафети за п’ятибальною шкалою. Команди готові?
Розпочинаймо!
Вчитель.
Розпочинаємо розминку команд. Перевіримо, чи готові вони до «Веселих стартів».
Гра називається «Найкраща постава».
1. «Найкраща постава»
Жители
Олімпії знали, що здоров’я - це правильна постава. І ми теж в цьому зараз переконаємось!
Необхідно дійти (змійкою) до фінішу із сірниковою коробочкою на голові, не
впустивши її.
Молодці! Журі занотовує ваші результати, а ми
рухаємось далі!
Вчитель. Наступний
етап «Веселих стартів» ми назвали «Математична естафета».
Команди
вишикувані в колону по одному. Напроти кожної команди на відстані 10-12 м від
лінії старту на підлозі зали - плакат з математичними завданнями і маркери. За
командою вчителя гравець біжить до плакатів з математичними завданнями, вирішує
одне з них, повертається на зад, передає естафету наступному гравцеві. Виграє
команда, яка швидше і правильно виконає завдання.
Вчитель: Молодці!Естафета пройдена. Але оцінюється не тільки
ваша швидкість, а й правильність виконання завдання. Щоб журі справедливо
оцінило конкурс ми передамо їм плакати .
Наступни етап змагань « Перенеси
предмет »
З конкурс « Перенеси предмет » (8 предметів, сліди, обручі)
Перевіримо , чия
команда найдружніша, згуртована .
На старті
стоять у кожної команди 8 предметів ( кубики або будь-які іграшки), до фінішу
розташовані гігантські сліди босих ніг. Необхідно взяти один предмет і
стрибаючи по слідах , донести його до фінішу і поставити в обруч , повернутися
. Виграє та команда , яка перенесе швидше за всіх.
Зараз — конкурс капітанів.
Гра називається «Плавці».
4.
конкурс капітанів
«Плавці» (листок)
Кожна капітан отримує по
папірцю , лежачи,без допомоги рук, дмухаючи необхідно довеети папірець до
фінішу.
Вчитель: Журі зарахують бали!А ми рухаємось далі...
5.
конкурс « Горіхові бомби»
(корзинки, горіхи)
У
кожного учасника в руках по два горіхи. Учасники по черзі кидають горіхи в
корзину, яка стоїть на певній відстані. Перемагає команда, яка закине більше
горіхів.
Перший
учасник кожної команди стоїть у мішку, за командою пересувається стрибками в
мішку до позначки повертається назад до команди. Беруть участь усі члени
команди. Виграє команда, яка першою завершить естафету.
За сигналом учителя
кожен гравець повинен швидко пронести м’ячик, що
8. «Кулько,
вперед!»
За допомогою гімнастичних палиць переправити повітряні кульки до
фінішу.
лежить на
тенісній ракетці ,не загубивши його.
Вчитель: Ось і підходить наша розвага до
кінця. І остання гра буде вирішальною.
Перший
учасник виконує стрибок у довжину з місця, там де він закінчив стрибок, з того
місця починає стрибок інший учасник і так далі.
Виграє та
команда, яка стрибнула якнайдалі.
Вчитель: Для нагородження та підбиття
загальних підсумків нашого свята слово надаємо нашому журі.
Ось
і завершилось наше свято. Сподіваюсь, що ви завжди будете такими веселими й бадьорими,
як зараз!